From Sweden with love :-)

Kezen, automaten en roggelen..

Onderstaande tips mocht ik vanochtend (nog 12 uur voor mijn beste vriend Alex en ik gaan vliegen) van mijn bereisde oom ontvangen..

-------------------------------------------------------------

Chinezen heten geen kezen (kunnen het wel)
Chinezen doen het met stokjes (en kunnen prikken)
Chinese muur is geen automatiek
Schijt gewoon lekker mee in de bus
Doe het zelfde met spuwen, gorgelen, winden laten etc. (blijf jezelf dus)

Vraag altijd om kaartje (adres) van hotel
Altijd prijsafspraak taxi en pas betalen als je buiten staat
Gebakken eten..nou :-( gefrituurd eten ok(y)
Elke avond je contante geld tellen

Sambal bij ???

-------------------------------------------------------------

Juist.. daar kan je wat mee he? Vooral als je je bedenkt dat zowel Alex als ik voor het eerst buiten Europa gaan zonder ons mammie die ons vertelt naar welke gate we moeten, hoe laat en waar. Dat gaat wat worden..Ik,half stoned rond van alle medicijnen tegen m'n fikse griep, en Alex, verdrietig omdat hij z'n Marc 2 weken moet missen.

Nee, ik heb er alle vertrouwen in dat Alex en ik het gaan redden komende twee weken. Hieronder de route door het ruige Chinese langschap die wij zullen trotseren.

Laatst kwam ik onderstaande China weetjes nog tegen:

- Chinezen zijn gek op stijldansen, dit doen ze gewoon op straat bij een radio.
- China is 239 keer zo groot als Nederland.
- De bevolking van China is gelijk aan de bevolkingen van West-Europa, Zwart Afrika en Latijns-Amerika samen: 1,3 miljard mensen.
- China maakt 2/3 van de kopieermachines, microgolfovens, dvd spelers, schoenen en speelgoed.
- Er zijn 400 miljoen gsm gebruikers, elke maand komen er 5 miljoen bij.

Dat wist je niet he?! :P

Lieve mensen, hierbij allemaal super fijne feestdagen en een happy New Year!
Niet te veel van de champagne snoepen of met vuurwerk spelen. Tot volgend jaar!

Liefs,
Annelies

Reacties

Reacties

Alexxx

CHINAAAAAAAAAAA (H)

Over een half uur gaan we naar Schiphol :)
Je schrijven gaat trouwens lekker ;) Leuke stijl :P

xxxxxxxxx

ed ( je vader)

nog een half uurtje dan mogen we jullie weg brengen 2 weken zonder je (snik) maar ma en ik wensen jullie veel plezier en geniet ervan (zonder je ouders die zeuren alleen maar)
ex bliepmiep ook fijne feestdagen
xx wi

Lonneke

Heel veel plezier!!!
En natuurlijk fijne feestdagen blablabla....

xx Lon

Lisette

He alex en Annelies.
Jullie zitten met jullie gat in China en ik hier in het koude Nederland. Had graag in je koffer gezeten om lekker mee te genieten daar!
Helaas ik moet werken, werken en nog eens werken.
Morgen voor het eerst in Lommerlust als schoonmaakster:S
Ik ben benieuwd.

Nou geniet jullie lekker van jullie vakantie en niet te bruin worden!
En hele fijne feestdagen en wel een duik op 1 januari nmen he!!!

Kus Lisette

Don Pimcito

je rochel stinkt..
veel plezier, ook namens oma
wel al een beetje opgeknapt ??

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!