From Sweden with love :-)

How to become a Swedish bimbo..

Bergen Zweedse gehaktballetjes, magnetronmaaltijden en het gemis van stroopwafels verder vond ik het wel weer eens tijd om iets van me te laten horen..

Uit Nederlandse berichtgeving begreep ik dat de lente bij jullie al flink is aangebroken. Wij hebben hier alleen nog even kort mogen proeven aan het lente gevoel. En geloof me, dat is een natte boel. Afgelopen dagen begon de sneeuw namelijk te smelten met als gevolg een grote vieze natte derrie en plassen waar je tot je knieën in verdwijnt. Dat beloofd nog wat als het dooien echt doorzet. Gelukkig is er vandaag weer een flink pak sneeuw gevallen en vriest het weer lekker. Nog geen lente voor mij!

Gelukkig hebben ze hier ook een zonnebank. Wat dat aangaat zijn Zweden net zo ijdel als Nederlanders. Eén verschil; Zweedse vrouwen doen alles samen! In een club zie je altijd minimaal twee vrouwen de poepdoos induiken. En ook de zonnebank wordt gedeeld. Ik heb het weleens gevraagd aan lokale mensen, maar die hadden er niet echt een uitleg voor. Het schijnt normaal te zijn. Lekker knus, misschien vanwege de kou? Efficiënt zou je denken, gaat de rij voor de wc twee keer zo snel. Vergeet het maar. Net als bij het bestellen van een bakkie troost kennen Zweden geen haast.

Op school gaat alles goed. Vorige week lange dagen gemaakt tijdens een snelcursus Adobe InDesign en dat heb ik vandaag op school afgemaakt. (jaja, die is open 24/7. En alle Mac's, magnetrons en pc's staan er gewoon nog na een weekend, moet je in Amsterdam proberen..) Opdracht was om een aantal pagina's uit een zelfgekozen tijdschrift na te maken. Een deel van het eindresultaat kunnen jullie hier en hier bekijken ;-)

Als het om uitgaan gaat staan Zweedse vrouwen bekend om hun bergen make-up, gestraigtend haar en jaren '80 outfits. Dat, en het feit dat we gewoon van themafeestjes houden, leidde vorig weekend tot een ‘Swedish party'.

Voor degene die afvraagt waar ik sta.. Ik ben die lekkere brunette! Jep, het blond is weg! En dat na maar 3x de hele meute geverfd te hebben. Grijs/groenig stond me niet zo.

Woensdag zit ik hier precies twee maanden. Jeetje, wat gaat dat hard. Moet nog zoveel doen en zien. Ik heb helemaal nog geen tijd om naar huis te komen, Maar niet getreurd. Ik mis jullie ook hoor! Voor jullie het weten is het eind juni en doen we een borrel samen ;-)

Ben benieuwd naar jullie nieuwtjes, roddels en gedachtegangen.. mail/bel/krabbel me!

X Lies

Reacties

Reacties

lein

mooie bruine bimbo ;)

had je echt bijna niet herkent

dikke kus!(K)

Erwin

Wat heb jij met je haar!!!!! Pffffft

Wel wennen hoor!!!

Groetjes

Lisette

Zo lies dat is inderdaad heel wat anders. Het kostte mij veel moeite om je te vinden:P keek natuurlijk ook niet gelijk naar de eerste foto, maar de laatste haha.

Wel gaaf hoor!!
Echt iets heels anders haha.

enne hoe voelde het nou om zo te zijn als de Zweden? meer jongens enzo achter je aan?

Kus Lisette

Annelies

Haha.. zo erg?

Vind het zelf ook nog erg wennen.. zeker de eerste dagen schrok ik steeds als ik 's morgens in de spiegel keek haha..

xxx Lies

Lisette

Ik vind het wel komisch.Staat wel bij je. Ik zag net ook een foto van jou en Nynke op je hyves! Ik vond het echt grappig, maar het duurde echt even voordat ik het door heb waar je stond haha. Durfde het ook nog even niet te vragen tot ik je gevonden heb en meestal zie ik het wel aan je houding:P maar zelfs daar kon ik je niet op ontdekken haha.
Echt een andere lies:P:P
Had het wel in het echt willen zien:P
Of wordt het straks weer gewoon blond?

ik spreek je weer
Kus Lisette

nickbrouwer

heey alles goed? hey ik zat te denken om naar zweden te gaan van de zomer gewoon om te feesten enz...maar goed weet eerlijk gezegt niet hoe het daar helemaal is...ben al 100x naar spanje enz geweest dus wil een keer wat anders...zag jou site dus dacht stuur eens even wat in de hoop dat je mischien wat terug mailt over hoe het daar is enz....dat zal top zijn!! nou ik hoop het snel te horen nickbrouwer396@hotmail.com!! veel plezier daar nog groetjes nick!!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!