From Sweden with love :-)

Laatste keer..

De laatste keer naar school lopen, laatste keer vloeken als ik de bus weer eens mis, laatste keer belachelijk veel geld neertellen voor een wijntje.. het zit er bijna op!

Werd wel weer eens tijd om iets van me te laten horen vanuit het hoge noorden, dacht ik zo. De afgelopen weken zijn super druk geweest, vandaar dat ik niet zoveel van me heb laten horen. Sorry daarvoor! Als ik terugben maak ik het weer goed haha.

School zit er helaas al weer op. Het einde komt eng snel dichtbij. De afgelopen maand heb ik keihard gewerkt aan mijn beide (fulltime) vakken. Na een paar weken 6 dagen per week van 9 tot uur of 7 op school gezeten te hebben en soms zelfs tot 2 uur 's nachts zijn alle deadlines gehaald en is de hele meuk ingeleverd.

Het magazine is klaar en ligt nu zo'n beetje bij de pers. De film komt deze vrijdag online. Voor nu kunnen jullie je nieuwsgierig laten maken door de trailer en videoblogs te bekijken op http://mkv.itm.miun.se/projekt/narrative/ . Alle films zijn zeker het bekijken waard!
Afgelopen vrijdag had ik een tweede première georganiseerd voor vrienden, acteurs en familie (van de Zweedse klasgenoten dan). In een soort minibioscoop hebben we, allen opgedirkt, alle films nogmaals bekeken. Aangezien we toch allen opgedirkt waren, zijn we daarna met een grond van rond de 35 man uit eten geweest. Het weer hielp ook mee, dus heerlijk tot een uur of 10 buiten op een terras gezeten. Daarna wezen stappen met iedereen.

Zaterdag vroeg op, want ik ging op vakantie! Met 9 man; 2 Fransen, 1 Duitse en 6 Nederlanders, een lang weekend naar Göteborg is zuid-Zweden. Lekker 12 uur lang zitten puffen in een trein zonder airco. Na in het hotel aangekomen te zijn gauw omgekleed en de stad ingegaan. Met alle trams en terrasjes voelde het echt Amsterdams aan. De volgende dag lekker ontbeten en met Frank en Nynke naar een Design museum gegaan. Van oude potten en pannen tot een Campbell jurk en citruspersen en Ikea meubels. 's Middags de rest opgezocht die de botanische tuinen bezocht hadden en met de boot naar de kust gegaan waar we de veerpont genomen hebben om eiland te hoppen. Terrasje gepakt en in het zonnetje gelegen. Terug in Göteborg uiteraard weer lekker uiteten geweest en tot laat buiten gezeten.

Op maandag zijn we 's morgens wezen winkelen en hebben we de hele middag en avond doorgebracht in Liseberg, een superleuk pretpark gebouwd op een heuvel. Dinsdagochtend zat het er helaas al op en hebben we de trein terug genomen. Het hele weekend was het 25+ dus allen een lekker kleurtje opgedaan.

Komende dagen ga ik langzamerhand m'n spullen inpakken. Het is raar, heb het hier nog altijd super naar m'n zin en ondanks dat ik jullie natuurlijk mis, wil ik hier ook nog wel even blijven! Zaterdag moet ik m'n kamer uit en slaap ik 2 nachten op de bank in Nynke en Wendy's appartement en op maandag zit het er dan toch echt op.. Ik ga nog even genieten hier en spreek jullie na maandag weer!

Liefs,
Annelies

P.S. Meer foto's kun je vinden op m'n hyves.. zit op deze site aan m'n limiet!

Reacties

Reacties

Nyn

Lievelies!, (weer eens iets anders dan vieselies)

Ik zeg; TOPwijf TOPerasmus TOPweekend TOPalles!

Dit gaan we voortzetten! TUT

Wendy

Ik heb je gemist op de bank de laatste twee dagen! ;)
Hopelijk straks weer veilig thuis in het vertrouwde NL!

We gaan snel daten!

Xx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!