From Sweden with love :-)

Nog 6 weken..

Op woensdag 14 januari vertrek ik voor ruim 5 maanden naar het land van knackebrod, Pipi Langkous en Ikea. Juist, Zweden dus!

Op deze weblog zal ik proberen jullie regelmatig een update te geven hoe het leven mij in het koude Noorden vergaat.

Voor de fanatiekelingendie mij een kaartje of een overlevingspakket met bitterballen en drop willen sturen, alvast mijn adres

Laughing
:
Norrmalmsgatan 8A
852 34 SUNDSVALL
SWEDEN

Vi ses snart! (= tot gauw)

x Lies

Reacties

Reacties

Lisette

He Lies
Ik hou zeker je website in de gaten en kom zeker weten langs. Moet even kijken hoeveel keer.
Maar 1 keer minimaal.
Ben wel benieuwd waar je zit.

Ik hoop ook dat je een onwijs leuke tijd krijgt!

Maar je moet ng even wachten en we spreken eerst lekker nog af! en china met Alex.
Je boft maar allemaal haha.
Veel plezier.
Kus Lisette

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!