From Sweden with love :-)

Stom brandalarm..

Had ik net inspiratie om een blog te schrijven, gaat het brandalarm af! Blijkt wederom hoe sloom Zweden zijn.. na een half uur buiten (in het zonnetje gelukkig) te zitten wachten, kwam er eindelijk een mannetje die het alarm uit kwam zetten. Vals alarm! Maar wel grappig iedereen op zondagochtend 11 uur na een flinke nacht stappen in pyjama buiten te zien zitten.

De afgelopen dagen het kwik hier eindelijk de 20 graden bereikt. Hoeree!! Eindelijk lente. De sneeuw is bijna weg en de afgelopen dagen wordt er dus flink in de zon gehangen en gebarbecued. Soms is het leven van een exchange student zo erg nog niet!

Verder ben ik van de week naar een echte Zweedse musical geweest. Een jongen uit mijn projectgroepje speelt bij een musicalvereniging en die hadden een uitvoering. Dus wat doe je als steunend teamgenoot.. op naar de middelbare school! Ondanks dat ik geen drol van de hele musical snapte, het was immers in het Zweeds, was het een erg gezellige avond met veel leuke liedjes uit Grease, Fame en Saterday Night Fever.

Naast de nodige feestjes gaat het op school nog altijd prima. Komende week willen we beginnen met het filmen voor Narrative Forms en voor Magazine Cover ben ik als art director (mede)verantwoordelijk dat alles er mooi uit komt te zien.

Een korte blog dit keer. Sorry hiervoor, maar het is veel te lekker weer om binnen te zitten!

Maandag 8 juni kunnen jullie de rosé vast koud zetten, want dan verlaat ik het mooie Zweden voor het regenachtige Nederland.. maar eerst ga ik nog even goed genieten van de laatste weken hier.

Hej då!

x Lies

Reacties

Reacties

Allen

Hahaha it's very bad funny moment, :) see again my story in my blog Allenstanford.id

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!