From Sweden with love :-)

Tik - tak - tik - tak

Dag lieve lezers,

Het is zover.. over minder dan 24 uur zit ik in m'n nieuwe kamertje in een nieuw land! De zenuwen groeien sinds afgelopen zaterdag met het uur. Een vol huis met mensen die je allemaal voorlopig niet meer ziet, wel even slikken..

Gister druk bezig geweest met pakken, vandaag laatste dingetjes voorbereiden en toen ging ik alweer m'n (voorlopig) laatste Nederlandse avond in. Die ik, al zeg ik het zelf, uitermate goed besteed door lekker uiteten te gaan met m'n beste vriend Alex en afsluit door traditiegetrouw Desperate Housewives te kijken.

Morgen vertrek ik rond 7 uur 's morgens richting Schiphol, waar mijn vlucht naar Stockholm om half 11 vertrekt (zwaaien dus!)

Owww wat ga ik jullie allemaal missen!!! Maar ik krijg er natuurlijk wel weer heel veel leuks voor in de plaats.. een hoop avontuur en nieuwe vrienden!

Tot gauw!

Reacties

Reacties

Lon

Lieve Lies,

Ik ga je ook ontzettend missen!
Zeg t maar wanneer je een overlevingspakket
nodig hebt! Dan komt ie eraan!:D

veel liefs,

Lon

Lisette

OHHHH spannend!!
Ik weet zo ongeveer wat je mee maakt!! Maar ik kan zeggen het is onwijs gaaf om het mee te maken en je hebt zo vrienden. Zijn het geen buitenlandse vrienden dan zijn het wel Zweedse vrienden!!

Geniet nog lekker van de dingen die je hier hebt en morgen heel veel sterkte met vliegen en de nieuwe cultuur!

Kus Lisette

Mar

hey lies!!

heel heel heel veel plezier! Lekker veel lol maken (beetje school natuurlijk ;)) en dan zijn 5 maanden sneller om dat je zou willen

liefs mar

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!