From Sweden with love :-)

From Sweden with love :-)

Hallo Nederland!

Na wat opstartprobleempjes vanochtend (lees: een dramatisch afscheid om vervolgens van top tot teen door de douane gedriedubbelcheckt te worden) ben ik vanmiddag rond half 4 in Sundsvall aangekomen. De bagageband vinden was niet erg lastig, aangezien er maar eentje was. Heel spannend is het vliegveld hier dus niet. Trouwens, zowel van Amsterdam naar Stockholm als die naar Sundsvall was half leeg, wat wel lekker was want zo kon Annie lekker chill zitten. Uit het vliegtuig in Sundsvall lopend sprak ik een meisje aan die ik ook al in Amsterdam gezien had en je raadt het al; die ging hier ook studeren en zelfs nog dezelfde studie. Zij had vanuit de organisatie hier een 'buddy' toegewezen gekregen die haar op kwam pikken (niet iedereen heeft er een, ze hebben niet genoeg vrijwilligers ervoor). Deze jongen, Magnus genaamd, was ook zo vriendelijk mij gelijk weg te brengen en zelfs mijn huisbaas te bellen toen deze mij niet op stond te wachten.

Tegelijkertijd met mij kwam er ook een jongen uit Bangladesh aan, die toevallig een ander jongen uit Bangladesh (die hier al een jaar zit) was tegengekomen die hem hielp bij het appartement te komen.Borg betaald, rondleiding door de gang (we hebben zelfs een schoonmaakster voor de algemene ruimtes) en sleutels gekregen De gang ziet er heel leuk uit met allemaal kleurtjes en ook m'n kamer is niet slecht (zie foto's) Na m'n spullen gedropt te hebben gelijk even met die twee jongens boodschappen gedaan (duur!!!). Ik was bijna 10 euro kwijt voor een brood, pak sap, 2 sinasappels en een pot pasta. Morgen met het meisje uit het vliegtuig, Irene, de stad verkennen. Wil sowieso iets van een plantje, wat leuks aan de muur en een nieuw dekbed.. even wat sfeer creeëren hier ;-)

Nou ik ga nog even chillen enzo :P

xxx Lies

Reacties

Reacties

Alex

Heb je zijn naam, leeftijd, telefoonnummer en email wel gevraagd? ;)

Succes lieverd, vind het leuk om dit zo te lezen!!

(K)

Pa

Leuk Annelies, direct al contacten op de eerste dag !
Dat belooft wat !

Groetjes,
Pa

Lisette

hoihoi
lekker dat je aangekomen bent in Zweden en nog heel en met al je bagage!!
en al gelijk mensen ontmoet. Leuk hoor!

Heel veel plezier!
en lekker genieten van alle mensen daar!
Kus Lisette

p.s. ik ben al benieuwd naar je echte kamertje. op de foto wel klein hoor haha..
maar ziet er wel gezellig uit

mar

had t al een beetje begrepen maar gelukkig veilig aangekomen!

gelukkig al een beetje genetwerkt lees ik,, is bangladesh een plek om stage te lopen of is dit niet een eerste mogelijke mogelijkheid (klinkt wel leuk ;)) voor je stage volgend jaar.

xx mar

Linn

Heey lies

oke, ik heb echt medelijde met je.
wat een kleine kamer :|!
maar om alleen in te slapen is het te doen.

Nou ik hou je blog in de gaten hoor! :P
en ik spreek je.

xx Linda

Lon

Hey Lies,

je kamertje ziet er leuk uit!
Heb je al geprobeerd af te dingen bij je aankopen?
Schijnt vaak te kunnen in het buitenland, en dat daarom alles zo duur is omdat er toch nog wordt afgedingt.!?

Greetz Lon

Hans

Wauw, ik was iets aan het opzoeken over Sundsvall voor mijn eigen blog, en ik kom op jou blog terecht :p Ik zit in u gebouw! Haha. Die jongen van Bangladesh heb ik gisteren op dat Hawaiiaans feestje ook gezien, en ik durf te wedden dat ik u ook heb gesproken maar ik herinner mij vrijwel geen enkele naam ...

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!