From Sweden with love :-)

Let's party!!!

Hehe, blij dat het weekend weer bijna voorbij is. De mensen hier weten wel wat feesten is haha (wel je eigen drank meenemen trouwens :P)

Vrijdagavond feestje gehad in Näcksta (studentenverblijf aan de andere kant van de stad) bij een Nederlands meisje en haar huisgenoten.Was een geslaagde avond en veel mensen leren kennen.

De volgende dag heb ik met twee Belgische meisjes, een Hongaar, een Duitser en een Frans meisje de bus gepakt naar Birsta City (vergelijkbaar met de Beverwijkse Bazaar) om even wat spullen in te slaan bij de Ikea. 's Avonds zijn we met alle exchange students wezen bowlen waarna er hier in de kelder een party gehouden werd. Wederom erg gezellig alleen waren hier in het begin voornamelijk Nederlanders (de helft van de exchange students zijn Nederlands...) Rond een uur of elf zijn we naar het centrum gegaan waar een hawaii party werd gehouden in een van de discotheken hier. Niet een hele hippe tent, maar wel erg gezellig weer! Laat geworden dus vandaag even helemaal NIKS gedaan. Lekker uitgeslapen en m'n kamer een beetje gepimpt (zie foto's).

Zo hapje eten hier verderop in de straat bij een wokrestaurant met wat mensen hier uit het gebouw.Morgen begint school echt! Nouja, rondleiding in de bibliotheek en computer lokaal geloof ik. Ik ga ook een kijkje nemen bij het sportcente, schijnt dat je goedkoop kan fitnessen/spinning/aerobics als student dus wel leuk om beetje actief hier te gaan doen. Ow volgend weekend waarschijnlijk skien! ;-D

Tot gauw!

(ow, mocht iemand een geniaal idee hebben hoe ik hier aan bitterballen kan komen.. houd ik me aanbevolen!)

Reacties

Reacties

Don Pim

Hehehehe ik heb niks met dat pimpen te maken.....

bitterballen......buiten naast die hongaar (in zijn zwembroek) gaan staan....bitterkoud

Deborah

Heb net ff je foto's gekeken..leuk hoor!
Je staat alleen wel vaak met een borrel in je hand..hahaha Dus het feesten gaat je goed af!
En die bitterballen?? Zelf maken ;o))
XxX Deb.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!