From Sweden with love :-)

Abba, sneeuw en sauna!

Abba, sneeuw en sauna! Oftewel, de afgelopen dagen heb ik het ultieme Zweden beleefd.

Na een paar dagen ziek, zwak en misselijk in bed gelegen te hebben (ja, ook hier heerst een griepepidemie) stond vrijdag in het teken van pannekoeken. Echte grote, Hollandse, maar helaas zonder stroop besmeerde, PANNEKOEKEN. Erg gezellig begin van de avond, waarna we naar de Studentenhause gegaan zijn. Beetje chillen, biljarten en borrelen. Vervolgens met een groep exchange students naar een club, Oscar's, geweest waar deze avond een party was. Enorm gelachen. De avond 'open minded' wat er op neer komt dat de klanken van Abba, Madonna en The Weather Girls de volgende ochtend nog door mijn hoofd circuleerde.

Gister was er een of ander event op het grote stadsplein. Ik weet niet waarom, maar mensen liepen rond met dranken, konijnen en vossenmutsen. Heel apart haha. D'r was een schans gemaakt waar men met snowmobiles overheen gingen en dan kunstjes deden. Leuk om te zien, maar op een open plein met sneeuwbui en oosten wind niet langer dan 10 min interessant. Dan toch beter warm in de winkels rondhobbelen. Even gekeken voor een sportoutfit, want ik ga me aanmelden bij de sportschool! Jaja, ik kom strak, bruin en relaxed terug na 5 maanden fitness, yoga, sauna en zonnebank! Helaas niks passends kunnen vinden, daarom ga ik zo met Nynke en Myrthe naar Birsta City (soort meubelboulevard maar dan met Ikea, Mediamarkt en kledingwinkels).

Gisteravond heb ik bij Nynke gegeten. Zij en haar huisgenoten (twee duitsers) gaven een feestje, omdat de jongens binnekort naar huis gaan. Het feestje was tegelijkertijd een openbare veiling, want ongeveer alles wat de jongens na hun tweejarig verblijf hier verzameld hebben stond te koop! Dus ik heb even een stretcher op de kop getikt :-) Altijd handig! Vervolgens met de taxi door de sneeuwstorm naar huis gereden.

Nu nog gauw evenmijn Zweedse huiswerk leren. Voor morgen staan de dagen van de week en tellen tot 20 op het programma.

Tot gauw!

Reacties

Reacties

Alex

Hihi super leuk Lies!!
Je vermaakt je nog steeds prima dus daar ;) Kan je daar gewoon pannekoekenmix kopen of wil je dat nog graag per post ontvangen (A)

We spreken snel weer lieverd, XXXX

Ilse

Hey Lies!
Zo te zien heb je het er erg naar je zin!
Leuk die foto's op de muur;)
Ik kom zeker nog een keertje langs met Erwin!
Kijk er nu al naar uit om die mooie zweedse natuur te bezichtigen en ook zeker iets te proeven van de zweedse cultuur.

veel plezier nog!
xxx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!